HOCUS FOCUS
MAGICAL MARKETING

פרסום וקידום אתרים בגוגל וברשתות חברתיות

אנחנו עוסקים בקידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות.

אין לנו באמת כדור קסם, זה הכל חשיבה יצרתית, מחקר וניתוח נתונים

מתחילים כאן

למה קידום ממומן ?

אם אתם לא בטוחים מה זה קידום ממומן לעומת קידום אורגני, אפשר לקרוא במאמר הזה שכתבנו בנושא: ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

מיידיות

מסעות פרסום PPC יכולים לייצר תנועה ולידים תוך תקופה קצרה. ברגע שהקמפיין יוצא לדרך, מתחילים לקבל תנועה לאתר שלכם. נכון, זה לא סוף הסיפור, צריך לסנן תנועה לא רצויה, לעשות אופטימיזציות, לשפר לשפר ולשפר. ובכל זאת, פרסום ממומן הוא המהיר ביותר

מידע מדויק ומדיד

עם קידום ממומן, אתם יכולים לעקוב אחר התוצאות ולמדוד את ההחזר על ההשקעה (ROI) של מסעות הפרסום שלכם. זה מאפשר לכם לקבל החלטות מבוססות נתונים ולהתאים את הקמפיינים שלכם בהתאם.

בתהליך די מהיר אתם אמורים להגיע להכנסות ורווחים מהפרסום שלכם. כלומר להכניס מספיק כסף שמכסה את כל הוצאות הפרסום שלכם ומשאיר יתרת רווח.

מיקוד בפרסום

פרסום ממומן מאפשר לכם להתמקד בקהלים ספציפיים, בהתבסס על נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגות, מה שאמור ליצור לידים מדויקים יותר

למה לעבוד איתנו ?

התמחות בקידום ממומן בגוגל וניתוח נתונים

אנחנו מומחים בקידום ממומן בגוגל ומשתמשים בטכניקות המתקדמות ביותר לספק לכם פרסום היעיל ביותר באופן האפקטיבי ביותר תוך התמקדות ביצירת רווחים.

פרסום יעיל בגוגל יודע למפות את האתר שלכם, לזהות נקודות חוזק וחולשה ולבצע שיפורים והתאמות בפרסום ובאתר

מיקוד בעסק שלכם

פרסום בדיגיטל יכול לספק נתונים על העסק שלכם וקהלי היעד שלכם בעלי השפעה רבה על העסק כולו. מיהם קהלי היעד הפעילים יותר ? הריווחיים ביותר ? האם ניתן לייצר קהלים "דומים" ? שאלות עסקיות אלו נמצאות בפוקוס שלנו בתהליכי ניתוח הנתונים.

דטה

ניתוח נתונים הוא חלק מרכזי בפרסום דיגיטלי בכלל ובפרט במערכות של גוגל. תהליך ניתוח הנתונים מבוצע באופן שוטף ומותאם לעסק שלכם במטרה ליעל את הפרסום ככל שאפשר.

שקיפות מלאה ודוחות חודשיים

אנחנו עובדים בשקיפות מלאה כך שאתם חשופים לכל הנעשה בקמפיינים שלכם ולכל הדטה שמצטבר במערכת שלכם. כל חודש אתם מקבלים דוחות מרכזיים כולל ניתוח השוואתי שמאפשר לכם, כמנהלי עסק, לבחון ביצועים ולקבל החלטות

שאיפה מתמדת לשיפור הפרסום

אנחנו לא נחים אף פעם בשאיפה שלנו למצוינות. תמיד יש מקום למחקר נוסף. לבדיקות של רעיונות חדשים, בדיקה של עיצובים שעובדים טוב יותר לקהל היעד ועוד ועוד. ככה אנחנו, חסרי מנוח בפרסום