מכלול השירותים שלנו לעסקים
בדף זה נפרט את מגוון הפתרונות שלנו לעסקים
כל לקוח\ה שלנו בוחר\ת את חבילת השירותים הנכונה עבור העסק.
בניית אתרים ופיתוח
אנו שולטים במספר מערכות נפוצות בשוק לבניית אתרים. כל מערכת בעלת יתרונות וחסרונות כך שאנו מתאימים את הפתרון הנכון לעסק שלכם. להלן פירוט המערכות ויתרונות חסרונות בולטים של כל סביבה.
WORDPRESS - המערכת הנפוצה בעולם לבניית אתרים. יתרונות מובהקים: גמישות ומבחר כלים, פיתוח זמין וזול יחסית. חסרונות: דורשת סביבת אתר מנוהלת לעדכונים שוטפים, אבטחת מידע, ניהול זכרון וכל המשתמע מכך.
WIX - המערכת הישראלית הנפוצה. יתרונות: קלה באופן ייחסי לשליטה. שרתים מנוהלים ותמורת סכום לא גדול האתר פעיל באופן שוטף. חסרונות: סביבה סגורה בעלת סט כלים מוגבל באופן יחסי לסביבות האחרות.
WEBFLOW - מערכת מתקדמת לבניית אתרים בעלי חוויית שימוש ועצוב ייחודיים. יתרונות: עיצוב וחוויית משתמש מעולים. חסרונות: יקרה באופן ייחסי גם בפיתוח וגם בתחזוקה.
פרסום וקידום ממומן
פרסום ממומן בגוגל - גוגל הינה מערכת ייחודית במובן הזה שכולנו נכנסים לגוגל במטרה לחפש תוכן, שירותים ומוצרים. זה מה שהופך את גוגל למערכת פרסום כל כך טובה שמחברת קהלי יעד לעסקים על פי החיפוש שהם מבצעים בגוגל. אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם בדיוק ברגע הנכון. הפרסום בגוגל מתאים להרבה מאוד עסקים (לא לכולם). אנחנו מאמינים שבמידה והפרסום בגוגל נכון עבור סוג העסק שלכם, אתם חייבים להיות שם ולהיות בקידום ממומן (להבדיל מקידום אתרים אורגני). בתמצית ובכלליות: המטרה שלנו היא לבנות עבורכם שיטה שבה אתם יודעים במדויק כמה כסף השקעתם בפרסום וכמה כסף הרווחתם מההשקעה הזו. זה אחד היתרונות של מבוסס נתונים כך שניתן לומר ברמת דיוק גבוהה מה הכסף שלכם עשה.
פרסום ממומן ברשתות חברתות - הפרסום ברשתות שונה מאוד מהפרסום בגוגל ומתאים לעיתים כחלופה, לעיתים במקביל ולעיתים כהשלמה לפרסום בגוגל. מטה (META) הינה כמובן שחקן דומיננטי ברשתות כאשר היא מחזיקה את פייסבוק ואינסטגרם, כמו כן קיימת לינקדאין כמתמקדת בפתרונות לעסקים (B2B), תיק תוק שעולה ופורצת כל מחסום.
ישנם גם אפיקי פרסום נוספים באינטרנט כמו אאוטבריינ (OUTBRAIN) וטבטולה, פרסום קמפיינים באתרים בעלי תעבורה גדולה ועוד. לא משנה באיזה פלטפורמה אנחנו עובדים, המטרה שלנו היא שהכסף שלכם יעבוד הכי יעיל. לשם כך אנחנו מקימים מסעות פרסום שמתוכננים לספק נתונים ברורים ומבצעים בדיקות, ניתוח תוצאות וחוזר חלילה. תהליך שאינו נגמר של בדיקות ומיטוב (אופטימיזציה) של הפרסום.
ליווי ותמיכה
אז הקמתם אתר אינטרנט. אל תחשבו שזהו סוף פסוק. כמעט תמיד האתר יעבור שינויים רבים ברמת התוכן ולעיתים גם בעיצוב, דפים נוספים ויכולות נוספות. זה טבעי לחלוטין כמו אבולוציה של כל פעילות עסקית. אנחנו, כחברה שבונה אתרים ומפתחת מוצרי אינטרנט כבר 20 שנה, מבינים זאת היטב. לכן, אנחנו מאפשרים לעסקים שעובדים איתנו לקבל גם ליווי ותמיכה כוללים. זה אומר שיש לכם תמיד לאן לפנות ולקבל שירות, תמיכה וייעוץ.
אוטומציה לעסק
כאשר יש לכם אתר שהופך למוקד עיסקי, כדאי מאוד שהוא יתקשר עם מערכות אחרות כגון מערכת ניהול לקוחות (CRM), מערכת דיוור שיווקי, ניהול לוחות זמינים, הצעות מחיר וכדומה. את אותם משאבים שאתם חוסכים באופן זה, בעיקר זמן עבודה, צריך לנצל להצעדת העסק קדימה ולמעלה. גם ברמה השיווקית חשוב מאוד לנהל את כל הלקוחות הפוטנציאלים שאתם פוגשים בדרך, ולא להתמקד אך ורק בעסקאות מיידיות. בעולם היום יש פתרונות רבים וזמינים על מנת להפוך את העסק שלכם ליעיל ומקצועי יותר.
המטרה שלנו כמומחים בעולם הזה, היא לייעץ לכם ולחבר אתכם לכלים המתאימים ביותר להשגת המטרות האלו.
ערוץ דיגיטל לעסקים
עם ובלי קשר לשימוש בשירותים שלנו, אתם יכולים להיכנס ולעיין במאמרים שבערוץ. המטרה של D4B היא לעזור לכם, כמנהלי עסק, לקבל החלטות מושכלות בכל מה שקשור לדיגיטל. החל מאיך לתכנן אתר בצורה נכונה כולל הגדרת מטרות, עיצוב ובאיזה כלים אפשר לבנות אתרים, ועד לפרסום וקידום האתר, ניתוח נתונים ועוד ועוד.
כניסה לערוץ